Gwarancja 10 year / Forum

Autor Wiadomość
instal.klimatyzacja@gmail.com
618576190.jpg
Skąd: Mazowieckie
Liczba wiadomości: 4
Dodano: 2016-04-21 12:37:27
Witam. Od 2015r zauważyłem naklejki na parownikach informujące o 10 letniej gwarancji na sprężarkę, na tomiast w karcie gwarancyjnej nie ma o tym wzmianki..
Pytanie, kto ma za zadanie podjechać do klienta, któremu sprężarka uległa uszkodzeniu w okresie 10 lat, kto naprawia i kto za to płaci? pozdr
Człowiek jest tyle wart, ile pomoże drugiemu..
strefaklimatyzacji.pl
Gość
Dodano: 2016-05-13 13:29:37
Witam,
Standardowo okres gwarancji to 3 lata (RAC, splity) podczas których klient jest zobowiązany dokonywać przeglądów (min. 2 razy do roku) przez autoryzowanego instalatora. Jeśli tego nie zrobi to traci gwarancję – również tę 10 letnią na sprężarkę.

Gwarancja na sprężarkę – w przypadku awarii sprężarki, LG zapewnia jedynie część (sprężarkę) nie ponosząc wszelkich innych kosztów takich jak np. koszt wymiany. Cała reszta leży po stronie klient końcowy – instalator. Po okresie gwarancji klient może podpisać umowę na przeprowadzenie przeglądów 2 razy do roku, w której to instalator zobowiąże się do ewentualnej naprawy jednak my jako LG nie jesteśmy w stanie zmusić klienta do zawarcia takiej umowy jak i wyegzekwować wykonywanie tych przeglądów po wymaganym okresie 3 lat - nie są one wymagane, jednak wtedy to użytkownik końcowy będzie musiał pokryć koszty wymiany.

Pozdrawiam
Odpowiedz

Polecane artykuły

Smart promocja LG na urządzenia komercyjne. Sprawdź!

Tylko teraz trwa promocja na zakup urządzeń klimatyzacyjnych z serii komercyjne. Dowiedz się więcej.

Jak najpełniej ciesz się latem!

Z odejściem zimowych dni staramy się jak najlepiej wykorzystać pierwsze oznaki lata. Niektórzy z nas robią wszystko, aby pozostać w domu z włączoną klimatyzacją, ale wielu z nas szuka innych sposobów.