Gwarancja 10 year / Forum

Autor Wiadomość
instal.klimatyzacja@gmail.com
618576190.jpg
Skąd: Mazowieckie
Liczba wiadomości: 4
Dodano: 2016-04-21 12:37:27
Witam. Od 2015r zauważyłem naklejki na parownikach informujące o 10 letniej gwarancji na sprężarkę, na tomiast w karcie gwarancyjnej nie ma o tym wzmianki..
Pytanie, kto ma za zadanie podjechać do klienta, któremu sprężarka uległa uszkodzeniu w okresie 10 lat, kto naprawia i kto za to płaci? pozdr
Człowiek jest tyle wart, ile pomoże drugiemu..
strefaklimatyzacji.pl
Gość
Dodano: 2016-05-13 13:29:37
Witam,
Standardowo okres gwarancji to 3 lata (RAC, splity) podczas których klient jest zobowiązany dokonywać przeglądów (min. 2 razy do roku) przez autoryzowanego instalatora. Jeśli tego nie zrobi to traci gwarancję – również tę 10 letnią na sprężarkę.

Gwarancja na sprężarkę – w przypadku awarii sprężarki, LG zapewnia jedynie część (sprężarkę) nie ponosząc wszelkich innych kosztów takich jak np. koszt wymiany. Cała reszta leży po stronie klient końcowy – instalator. Po okresie gwarancji klient może podpisać umowę na przeprowadzenie przeglądów 2 razy do roku, w której to instalator zobowiąże się do ewentualnej naprawy jednak my jako LG nie jesteśmy w stanie zmusić klienta do zawarcia takiej umowy jak i wyegzekwować wykonywanie tych przeglądów po wymaganym okresie 3 lat - nie są one wymagane, jednak wtedy to użytkownik końcowy będzie musiał pokryć koszty wymiany.

Pozdrawiam
Odpowiedz