Klimatyzacja LG Polska

Aktualności

LG Football CUP 2017 - zostały 2 dni na zgłoszenie drużyny!

12/06/2017

24 czerwca 2017 roku na obiekcie Fame Sport przy ul. Dekerta 21 w Krakowie odbędzie się pierwszy piłkarski turniej dla Partnerów Biznesowych firmy - LG Football CUP 2017.

 

Zapraszamy wszystkie firmy współpracujące z LG do zapisów i rejestracji swoich drużyn w turnieju. Zapisy odbywają się na stronie: http://www.mistrzowskiklimat.pl/turniej/rejestracja.php

 

Nagrodą dla zwycięskiej drużyny będą bilety na mecz eliminacyjny do Mistrzostw Świata w piłce nożnej 2018 - Polska-Kazachstan, który odbędzie się 4 września 2017 w Warszawie na PGE Narodowym.
Bilety są z kategorii Biznes – najlepsze miejsca na trybunach z cateringiem i open barem. Przysługuje jeden bilet dla jednego zawodnika zwycięskiej drużyny.
Dla 2 i 3 miejsca są przewidziane atrakcyjne nagrody rzeczowe.

 

Mecze rozgrywane będą w sześcioosobowych składach, jedna drużyna może zgłosić od 6 do 10 zawodników. Zapisy drużyn trwają do 14 czerwca.

Każdy uczestnik turnieju otrzyma koszulkę turniejową a na zwycięzców czekają cenne nagrody.

Oprócz rozgrywek turniejowych będą zapewnione także dodatkowe atrakcje m.in. konkurs umiejętności piłkarskich oraz wiele innych niespodzianek, również dla dzieci!

 

Więcej informacji organizacyjnych na stronie turnieju: http://www.mistrzowskiklimat.pl/turniej

 

Zgłoś swoją drużynę już dziś i zagraj razem z LG Electronics Polska - w mistrzowskim klimacie!

Polecane artykuły

LG Therma V - ENERGOOSZCZĘDNE POMPY CIEPŁA

Pompy ciepła LG Therma V powietrze-woda z ulepszoną, zaawansowaną i przyjazną dla środowiska technologią

System stałoprzepływowy i zmiennoprzepływowy VPF w systemach HVAC

W ostatnich latach rośnie zainteresowanie rozwiązaniami zmiennoprzepływowymi w systemach HVAC, które zmniejszają zużycie energii i zwiększają wydajność rozwiązań klimatyzacyjnych.

Nowe centrum produkcyjne agregatów wody lodowej LG

Nowoczesna fabryka chillerów LG podkreśla potencjał tej technologii na rynku HVAC oraz stwarza nowe perspektywy dla odbiorców